Focus

Net Events tekent bij CQFD voor The Ticket

Net Events, de leider in het culturele jongerensegment met een totaal publiek van meer dan 450.000 mensen per maand (The Ticket, Cinenews.be, Netevents.be), gaat in zee met de reclameregie CQFD.

"De beslissing om met CQFD samen te werken staat ons toe om het commerciële potentieel van The Ticket magazine te dynamiseren, terwijl we de synergie met onze sites behouden", zegt Dieter Kraewinkels, gedelegeerd bestuurder van Net Events. "Met onze sites en ons magazine kunnen we een uniek bereik in de jonge doelgroep aanbieden."

Inge Grymonpon en Sabine Vermeiren zullen de regie van het magazine bij CQFD beheren en staan te uwer beschikking vanaf de 1e juni. "De competentie van CQFD in het magazinesegment zullen we met The Ticket volledig kunnen uitspelen. Met een jonge positionering en 150.200 lezers vervolledigt The Ticket perfect ons aanbod."

Voor alle informatie:

CQFD: Inge Grymonpon, 02/2449235, inge.grymonpon@cqfd.be
Net Events: Dieter Kraewinkels, 02/5281838, dieter@netevents.be

CQFD is ook de reclameregie voor:

PME-KMO, RH Tribune, Villas, Tempo Verde, Park Mail, Autonews, Horeca News, Métiers de Bouche, Distribution d'Aujourd'hui, GaultMillau, Mine Inline, Mine Offline, La Redoute, Coiffeurs & Coiffures, La Gazette Diplomatique.

Persberichten

Net Events News