Focus

Rendez-Vous.be pikt in op de trend van het "smirting"

BRUSSEL, 18 JUNI 2008 - Rendez-Vous.be, de pionier van de sociale netwerken in België, heeft op 15 juni een promotiecampagne gelanceerd die de asbakken buiten de restaurants als een belangrijk communicatiemiddel aanwendt.

Wanneer u door Brussel loopt, zal u waarschijnlijk een van de 550 asbakken tegenkomen die geschilderd zijn in de kleuren van Rendez-Vous en die een kort nummer vermelden (short code). Met dat nummer kan u zich gratis op Rendez-Vous.be inschrijven, door een sms te sturen.

Deze campagne, die nog loopt tot 30 juni, werd gemaakt in samenwerking met het bedrijf GreenDMedia, dat dit nieuw soort publicitaire ruimten verkoopt.

"Vermits de wet op het gebruik van tabak in openbare plaatsen zo streng geworden is, hebben de rokers geen andere keuze meer dan naar buiten te gaan om daar een sigaretje op te steken, legt Dieter Kraewinkels uit, Managing Director van Rendez-Vous.be. De voorportalen van de restaurants worden zo een nieuwe plek om kennis te maken met andere personen en eventueel een partner te ontmoeten... zelfs indien u niet rookt. Dit fenomeen noemt men de "smirting", een samentrekking van "smoke" en "flirt". Voor het team van Rendez-Vous.be was het dan ook logisch om onze datingsite te promoten op deze nieuwe ontmoetingsplekken."



Contact

Dieter Kraewinkels
Managing Director
CineNews / Net Events / Rendez-Vous.be
dieter@netevents.be
Phone : +32.2.528.18.38
GSM : +32.475.33.93.93

Persberichten

Net Events News